Ljeto

Prošlo ljeto bilo je dosta zanimljivo po pitanju mene i moje fotografije. Prvi put na moru sa DSLR-om, prvi put sam otišao na fotkanje pripremljen i opremljen sa dosta vremena. Prvi put nisam trčao za nikim već sam u miru šetao, stajao i fotografirao svijet oko sebe. Prvi put sam zamolio čovjeka na cesti da mi pozira.

S obzirom da ljeti odlazim na more, uglavnom se preko dana zadržavam na plaži, što je i logično zar ne? Ali ove godine prvi put sam odlučio otići u unutrašnjost otoka Krka. Danas kad gledam žao mi je što nisam prije to napravio, jer Krk je stvarno bogat sadržajem. Uglavnom, dan pripreme, surfanja google maps, panoramio, flickr i sl. i pronašao sam 3 odredišta za 3 sata fotkanja.

Jutarnje rano dizanje te obilazak crkve sv. Marka, sv. Vid i Dobrinj. U Dobrinju sam prvi put ugledao nekog na cesti i rekao moram ga fotkat. Stari čiča u 9 ujutro vraćao se iz polja, sa kosom (sredstvo za kosit travu). Nervozno sam ga priupitao da li mogu opalit jednu fotku, pristao je. S obzirom na toliko prvih puta, nisam se snašao i opalio sam fotku da se nisam pomaknuo sa mjesta. Greška… Ima puno stvari koje bi htio promijeniti…. ali neka, ja sam i dalje sretan jer sam odradio puno stvari taj dan, i još više naučio. Evo čiče, a uskoro i još slika sa tog putovanja.

Odgovori

