Prvi mjesec mog fotoblogiranja

I tako je prošao prvi mjesec, tj. malo manje od kada sam počeo ovaj blog puniti razno raznim fotkama koje sam tijekom zadnje godine i pol fotkao. Naime nisam imao nikakav poseban plan, kakvu formu zadovoljiti i kako bi ovaj blog trebao izgledati, te kako se može vidjeti ima svega. Od prikazivanja aktualnih fotografija, do skakanja na one koje sam odradio prije od godine dana. Također svaki post je drugačiji. Ima opisa, nema opisa, jedna fotka, više njih. Sve u svemu kako bi rekli navrat nanos.

Da li sam pametniji nakon svega? Naravno da nisam, i mislim da će mi trebati još neko vrijeme dok ne ustalim jedan stil. Tko zna, možda ovo trenutno prikazano i je moj stil?

I nešto što sam skužio da me dosta zaokuplja je statistika. Da je podjelim i s Vama. U siječnju 2011 objavio sam 15 postova, a najgledaniji postovi su kako slijedi:

Sve u svemu idemo dalje, peglati ovaj blog i puniti ga raznoraznim fotkama i ostalim stvarima.

Odgovori

