#macromonday

Skoro će godina dana od kada se rodila Jana. Skoro će godina dana da mi je žena rekla, pa ako si mogao za prvu kupiti i kameru i fotić, valjda možeš za drugu kćerku kupiti jedan objektiv. Tako bude dobra jednom u tri godine. Valjda od hormona jer je taman rodila.

Kupio sam macro 105mm f2.8. Zavolio sam ga nakon prve fotografije koje sam s njim snimio. Autofocus je bio prebrz. A na zaslonu fotoaparata nisam se mogao načuditi kvaliteti fotografije. Do tog trenutka sam razmišljao da li je vrijedilo dati toliko novaca za njega. Nakon te prve fotografije sam znao da je vrijedilo.

Statistika za ovu godinu kaže da sam skoro 40% fotografija snimio koristeći ovaj objektiv. Samo 18-55 je radio koji postotak više, baš zbog tih 18mm.

Danas su na programu bili mravi. Stotine njih trčkaralo je sa jedne strane dvorišta na drugu. Po hranu i nazad, a ja sam ih lovio objektivom.

Antz-1

Odgovori

