Divna šetnja kroz Mirogoj

Volim mir i tišinu, volim vrijeme za razmišljanje, volim sunčano jutro, volim fotografiju. Ovaj put je trajalo kratko. Alarm je zvonio par minuta prije 6, što mi je ostavilo taman  vremena da stignem uhvatiti prve zrake sunca na Mirogoju. Fotoaparat na ramenu kada sam pozdravio gospodina zaštitara koji me je imam osjećaj malo čudno gledao.

Mirogoj, Arkade su mi se kroz misli provlačile već neko vrijeme. Ne zato što tamo svaki dan prolazim dok vozim Karlu u vrtić, već što sam vidio što stranci lijepoga fotografiraju kod nas i dijele na 500px. Ako može netko u prolazu genijalne fotke ostaviti, zašto ne bi mogao i ja pokušati isto, pogotovo što živim u susjedstvu.

To jutro, taman prije jutarnje kave na poslu, bilo je dovoljno 45 minuta za napraviti kratki krug oko ulaza i uhvatiti par fotografija. Kada je i jedna fotografija uspjela, ja sam sretan. Ovaj put dijelim 3 koje mi se sviđaju. Tko zna, možda iskopam još koju, materijala ima.

Više o povijesti Mirogoja možete pronaći na stranicama gradskih groblja Zagreba, i na wikipediji.

Počivao u miru Mjesto za ispraćaj Arkade

Odgovori

